- Behandelingen

Pedicure behandeling (45 minuten)

• Desinfectie en inspectie van de voeten.
  • Eventueel afvlakken van de nagel(s).
  • Knippen nagels.
  • Eventueel problemen verhelpen (eelt, likdoorn, ingroeiende nagel(s), kloven).
  • Verzorgen van de nagelomgeving.
  • Polijsten nagels.
  • Eventueel drukvrij leggen van likdoorn en/of ingroeiende nagel(s).
  • Incrèmen van de voeten

Deelbehandeling (20 minuten)

• Nagels knippen en verzorgen of
  • Likdoorn verwijderen of
  • Eelt verwijderen of
  • Ingroeiende nagel(s) behandelen of
  • Kloven behandelen.
  • Incrèmen van de voeten.

Gelpolish

Gelpolish is een nagellak die op uw eigen natuurlijke nagel wordt aangebracht, maar met de kwaliteit van een gel.

Deze nagellak wordt onder een UV/LED lamp uitgehard.

U heeft perfect afgewerkte nagels die wekenlang glanzend en krasvrij blijven.

Deze gelpolish kan op uw nagels van uw handen en voeten worden aangebracht, eventueel met een mooie nailart, steentje of een glitter!

Medical Taping

Beweging en spoeractiviteit zijn essentieeel om gezondheid te behouden of te herstellen. Spieren zijn niet alleen van belang voor beweging, maar zij houden mede de lichaamstemperatuur op peil en zorgen voor de circulatie van lymfe en bloed. Het mag duidelijk zijn dat slecht funcionerende spieren vele klachten en aandoeningen kunnen veroorzaken, ook in de voet!

Bij Medical Taping wordt een elastische tapesoort (van katoen en met een anti-allergische lijmlaag) gebruikt, die spieren en pezen in hun functie kan ondersteunen, zonder daarbij de beweging te beperken. Door aangedane spieren/pezen op deze manier te behandelen, wordt het lichaamseigen herstelproces geactiveerd.

Ik kan Medical Taping aanbrengen voor o.a.: Hooikoorst, hallux valgus, hielspoor, peesplaatontsteking, hamerteen, ingroeiende nagel, littekens, blauwe plekken, verzwikte enkel.

Spa Pedicure of Manicure behandeling (60 minuten)

Naast de standaard pedicurebehandeling kunt u zichzelf laten verwennen met een Spa Pedicure of Manicure behandeling. Ook als u niets aan uw voeten mankeert, is een ontspannende voetbehandeling een weldaad voor lichaam en geest. Een Spa Pedicure of Manicure behandeling is pure wellness voor uw voeten en handen.

Het BCL SPA systeem in 4 eenvoudige stappen:

1. Sea Salt Saok

Een heerlijk bad die reinigt en verzacht de voeten en handen.

2. Sugar Scrub

Het zachtjes verwijderen van dode huidcellen en het hydrateert de huid, waardoor het zacht en zijdeachtig aanvoelt.

3. Moisture Mask

Een vochtinbrengend masker die de huid herstelt, de natuurlijke hydratatie die de huid diep voedt.

4. Massage Cream

Als afsluiting een heerlijke massage met massage cream, deze crème heeft een hydraterende, genezende en regenererende werking, waardoor het heerlijk soepel aanvoelt.

Alle bovenstaande producten zijn uitsluitend gemaakt van natuurlijke ingrediënten en Argan olie!

Voetmassage (30 minuten)

Een voetmassage geeft ontspanning, niet alleen in je voeten, die je de hele dag dragen, maar in het hele lichaam. Het zorgt voor een goede doorbloeding en het stimuleert de energiestromen in het lichaam. Een voetmassage geeft je rust en laat je even stilstaan bij jezelf. Een voetmassage kan een verzachting en weldaad geven bij verschijnselen of klachten zoals bijvoorbeeld: Spanning, hoofdpijn, slapeloosheid, pijnlijke vermoeide voeten, vochtophoping in de voeten of benen, verkrampte en gespannen voeten, koude voeten en benen, enz.

Manicure behandeling

Een Manicure behandeling bestaat uit :

* Desinfecteren van de handen.

* Reinigen en verzorgen van de nagels en nagelriemen.

* Modelleren van de nagels.

* Als afsluiting een verzorgende handcrème.

* Eventueel kunt u als extra een gelpolishbehandeling bij boeken.

Seal 'n Protect

Seal 'n Protect beschermt en verbetert de natuurlijke nagel. Seal 'n Protect hersteld zichtbaar beschadigde nagels. Seal 'n Protect is aan te brengen als alleen nagelverharder, maar ook onder een gel of gelpolish waardoor deze producten nog beter gaan hechten en beter blijven zitten.

Codecertificaat

Het codecertificaat geeft aan dat ik als pedicure voldoe aan alle wettelijke- en branche-eisen die worden gesteld aan hygiëne, milieu en arbeidsomstandigheden.